بازیکنی که می‌خواست به جای مسی در تیم ملی آرژانتین پنالتی بزند

بازیکنی که می‌خواست به جای مسی در تیم ملی آرژانتین پنالتی بزند

خبرگزاری فوتبالی - شروع فصل برای لوکاس اوکامپوس مهاجم سویا زیاد درخشان نبوده است. این بازیکن که در فینال لیگ اروپا در شهر کلن دچار مصدومیت شده بود، همجنان به آمادگی کامل نرسیده است. البته او تنها گل فصل خود را در بازی سوپرجام اروپا مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند اما بعد از آن هنوز نتوانسته گل یا پاس گل داشته باشد و خاطره عملکرد درخشانش در فصل گذشته در سویا را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، اوکامپوس اما در بازی اخیر تیم ملی آرژانتین درخشان ظاهر شد و پنالتی منجر به پیروزی مقابل اکوادور را گرفت. اما نکته جالب روی این صحنه این بود که او حتی می خواست به جای مسی پنالتی را بزند. در تصاویر تلویزیونی واضح بود که اوکامپوس خطاب به مسی می گوید:"لئو، خودت پنالتی را می زنی؟" که بازیکن آرژانتینی در جوابش گفت:"بله، بله."

شاید کمتر بازیکنی جسارت کند که از مسی بخواهد به جای او پنالتی بزند هر چند که پنالتی زدن از نقاط قوت  لئو نیست. لوکاس اوکامپوس در سویا شش بار پنالتی زده که همه آنها به گل تبدیل شده است : پنج تا در فصل گذشته در لالیگا به علاوه بازی مقابل بایرن مونیخ. او در دوران حضورش در فوتبال اروپا در تیم جنوا نیز در فصل 17-2016 پنالتی خود را به گل تبدیل کرده بود.

4125