لیست خرید 3 نفره‌ رونالد کومان برای بارسلونا در ژانویه

لیست خرید 3 نفره‌ رونالد کومان برای بارسلونا در ژانویه

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با آمدن رونالد کومان در تابستان روند تغییر و تحول خود را آغاز کرد. آن‌ها بازیکنانی را که کومان به آن‌ها اعتقاد نداشت از بارسا خارج کردند و به فروش رساندند و چند بازیکن هم جذب کردند اما هنوز تمام بازیکنانی که سرمربی هلندی بارسلونا به آن‌ها اعتقاد داشت و آن‌ها را از سران بارسا درخواست کرده بود، به بارسلونا نیامدند و ممکن است این انتقالات به ماه ژانویه منتقل شوند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی به سراغ سه بازیکن برود و کار خرید آن‌ها را نهایی کند. بارسلونا در تابستان هم به دنبال این بازیکنان بود اما کار انتقال آن‌ها به سرانجام نرسید. ممفیس دپای، جورجینیو واینالدوم و اریک گارسیا در سال آخر قرارداد خود با باشگاه هایشان هستند و مذاکره برای جذب آن‌ها در زمستان راحت‌تر است.

به گفته موندو دپورتیوو، رونالد کومان می‌خواهد در زمستان آن بازیکنانی را که مد نظرش بودند و بارسا در تابستان جذب نکرد، به خدمت بگیرد. ممفیس دیپای پس از جدایی سوارز از بارسا تبدیل به یکی از اهداف سرمربی هلندی شد اما سران آبی و اناری پوشان نتوانستند این بازیکن را جذب کنند. اریک گارسیا هم مدافعی است که کومان او را به جای اومتیتی می‌خواست و از طرفی جورجینیو واینالدوم هم هافبک مورد علاقه سرمربی بارسلوناست و او را از زمان حضورش در تیم ملی هلند می‌شناسد.

1470