نگرانی رئال مادرید در مورد سرایت ویروس کرونا از رونالدو به راموس و واران

نگرانی رئال مادرید در مورد سرایت ویروس کرونا از رونالدو به راموس و واران

خبرگزاری فوتبالی - مثبت شدن تست کرونای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی با واکنش های زیادی مواجه شده است. یکی از واکنش ها مربوط به باشگاه رئال مادرید است که نگران سه ملی پوش خود است: راموس، واران و مندی که در یک هفته اخیر با رونالدو روبرو شده اند و ممکن است که ویروس به آنها منتقل شده باشد. البته هیچ کدام از این سه بازیکن در حال حاضر علائم ابتلا به کرونا را ندارند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته گذشته پرتغال و اسپانیا در دیداری دوستانه در ورزشگاه ژوزه آلوالده به مصاف هم رفتند. رونالدو و راموس درون زمین با هم روبرو نشدند چرا که کریستیانو در دقیقه 72 تعویض شد و کاپیتان رئال مادرید در دقیقه 81 وارد زمین شد اما هر دو در پایان بازی با هم عکس گرفتند و خوش و بش گرمی داشتند. یکشنبه گذشته نیز فرانسه و پرتغال در لیگ ملت های اروپا مقابل هم قرار گرفتند که در این ملاقات هم رونالدو و هم واران 90 دقیقه درون زمین به مصاف هم رفتند. این دو نیز در جریان بازی برخورد بسیار گرمی با هم داشتند.

حالا هواداران و کادر فنی رئال مادرید به شدت نگران هستند که دو کاپیتان تیم به خاطر رویارویی با رونالدو به کرونا مبتلا شده باشند، به خصوص که دوازده روز دیگر ال کلاسیکو میان رئال و بارسا برگزار خواهد شد.

4125