کریستیانو رونالدو از کجا به کرونا مبتلا شد؟

کریستیانو رونالدو از کجا به کرونا مبتلا شد؟

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به کرونا مبتلا شد. بدون شک او بزرگترین ستاره‌ای است که تاکنون به این ویروس دچار شده است. پیش‌تر ستارگان دیگری مثل زلاتان ابراهیموویچ، نیمار و امباپه هم کرونا گرفته بودند که در نهایت توانستند این ویروس را شکست دهند و به روال عادی بازگردند.

به گزارش فوتبالی، تست کرونای کریستیانو رونالدو چند روز پیش منفی اعلام شده بود اما امروز و در تستی که پیش از بازی پرتغال و سوئد از او گرفته شد، مشخص شد که این بازیکن کرونا دارد چرا که نتیجه تست مثبت از آب دارد. با این اوضاع فوق ستاره پرتغالی قرنطینه شد و از سایر بازیکنان جدا خواهد شد و این شرایط برای حداقل دو هفته ادامه خواهد داشت. رونالدو تنها 8 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی در تاریخ فاصله داشت و با این اوضاع، رسیدن به این رکورد به تعویق می‌افتد. اما رونالدو از کجا کرونا گرفت؟

در اردوی تیم ملی پرتغال که برای بازی مقابل اسپانیا تشکیل شده بود، مشخص شده که آنتونی لوپز، دروازه‌بان پرتغالی‌ها، به کرونا مبتلا بوده است. پس از اینکه مشخص شد آنتونی لوپز به کرونا مبتلا شده، از سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو تست کرونا گرفته شد که نتیجه آن منفی بود، اما پس از چند روز، تست کرونای رونالدو هم مثبت اعلام شده است. گمانه زنی هایی وجود دارد که رونالدو از لوپز کرونا گرفته است اما در تست اول هنوز این ویروس روی بدن رونالدو اثر نگذاشته بود و پس از چند روز تاثیر خود را نشان داده است.

با توجه به ابتلای رونالدو به کرونا، بیم آن می‌رود که سایر بازیکنان پرتغال هم به این ویروس مبتلا شده باشند، اگرچه که تست اولیه‌ی آن‌ها پس از مشخص شدن کرونا داشتنِ رونالدو، منفی اعلام شد.

1470