صادقی: انتخاب گل‌گهر فقط به خاطر مسائل مالی نبود

صادقی: انتخاب گل‌گهر فقط به خاطر مسائل مالی نبود

خبرگزاری فوتبالی- سعید صادقی هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: انتخاب گل‌گهر فقط به دلیل مسائل مالی نبود و چند عامل باعث شد تا برای ادامه فوتبالم به سیرجان بیایم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید صادقی درباره اینکه چرا از شهرخودرو جدا شد، گفت: من سه سال در شهر خودرو بودم و زندگی در مشهد و در کنار مردم خوب این شهر برایم لذت‌بخش بود. بعد از سه سال دنبال یک چالش جدید بودم و در نهایت هم گل‌گهر را انتخاب کردم. باید بابت صدور رضایت‌نامه از مسئولان باشگاه شهرخودرو تشکر کنم، خصوصاً سیدمهدی رحمتی که مثل یک برادر بزرگ‌تر با من رفتار کرد و در این مدتی که رحمتی در شهر خودرو بود، جدا از مسائل فوتبالی چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. برای شهرخودرو و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم، چرا که آنها همیشه به من لطف داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا گل‌گهر را به دلیل شرایط مالی خوب این باشگاه انتخاب کرده‌ای؟»، اظهار داشت: انتخاب گل‌گهر فقط به دلیل مسائل مالی نبود و چند عامل باعث شد تا برای ادامه فوتبالم به سیرجان بیایم. گل‌گهر تیمی است که امکانات خوبی دارد و در لیگ ایران هدف‌ها و برنامه‌های خوبی برای پیشرفت دارد. از طرفی من دوست داشتم کار کردن با امیر قلعه‌نویی را تجربه کنم که در نهایت این انتخاب را انجام دادم. برای من این مهم است که سرمربی به من اعتقاد داشته باشم و بتوانم با آرامش فوتبالم را بازی کنم، امیدوارم فصل خوبی را در گل‌گهر سپری کنم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره پتانسیل فنی این تیم نیز تصریح کرد: خوشبختانه گل‌گهر بازیکنان تأثیرگذارش را حفظ کرد و نفراتی هم که به تیم اضافه شدند کیفیت فنی خوبی دارند. از طرفی حضور یک مربی باتجربه مثل قلعه‌نویی ما را امیدوار می‌کند تا نتایج خوبی در فصل جدید لیگ برتر بگیریم.

7474