حضور محمد انصاری در باشگاه پرسپولیس

حضور محمد انصاری در باشگاه پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- محمد انصاری مدافع چپ تیم پرسپولیس دقایقی قبل وارد ساختمان باشگاه شد.

به گزارش  فوتبالی ، انصاری دقایقی قبل وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با مهدی رسول پناه سرپرست قرمزها دیدار کند. قرار است در صورتی که این بازیکن در جلسه با رسول پناه وضعیت خود را با باشگاه پرسپولیس مشخص کند.

محمد انصاری که در تمرینات تیم پرسپولیس با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد پس از عمل جراحی دوران نقاهت را طی می کند اما به گفته خودش و با توصیه مدیر تیم حق شرکت در تمرینات پرسپولیس را ندارد. مدافع چپ قرمزها که از شرایط خود ناراضی است در بدو ورود به ساختمان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باشگاه تکلیف من را روشن نمی کند، متاسفانه نه نامه عدم نیاز به من می دهند و نه اجازه حضور در تمرینات را دارم ،به نظر می رسد در صورتی که این وضعیت برای مدافع قرمزها ادامه داشته باشد منجربه جدایی حاجی انصاری شود.

محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس که برای دومین بار دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده بود، ظاهرا در لیست فصل بعد یحیی گل محمدی حضور ندارد و این بازیکن باید پس از 4 سال از جمع سرخپوشان جدا شود.مدافع بی حاشیه و موثر سرخپوشان که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ توانست جناح چپ پرسپولیس را بیمه کند و پاشنه آشیل سالهای گذشته تیمش را به یکی از نقاط قوت سرخپوشان تبدیل کند، اکنون به روزهای پایانی حضورش در پرسپولیس نزدیک شده است.

انصاری در خرداد امسال و پیش از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر پس از شیوع کرونا، در یکی از تمرینات پرسپولیس در برخوردی که با سیامک نعمتی داشت، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد تا برای دومین بار طی سالهای اخیر دچار پارگی رباط صلیبی شود.با توجه به جراحی این بازیکن و دوری طولانی مدتش از میادین فوتبال و از دست دادن نیم فصل نخست لیگ بیستم، حالا از اردوی سرخپوشان خبر می رسد که یحیی گل محمدی دیگر علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد

انصاری در لحظه ورود به باشگاه پرسپولیس با خبرنگاران صحبت خاصی انجام نداد و اعلام کرد که پس از پایان جلسه، صحبت خواهد کرد.

7655