پرسپولیس درخواست تعویق سوپرجام را داد، تراکتور هم موافقت کرد

پرسپولیس درخواست تعویق سوپرجام را داد، تراکتور هم موافقت کرد

خبرگزاری فوتبالی - سازمان لیگ فوتبال با درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تعویق دیدار سوپرجام موافقت کرد.

به گزارش فوتبالی، همانطور که می دانید سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیم به تعویق دیدار پنجم آبان ماه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم های پرسپولیس و تراکتور تبریز گرفت اما ظاهرا فقط تقاضای پرسپولیس منجر به تعویق سوپرجام نشده است.

باشگاه پرسپولیس پس از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا درخواست کتبی خود را برای تعویق این بازی به سازمان لیگ ارسال کرد. درخواستی که سازمان لیگ فوتبال با مسئولان باشگاه تراکتور هم در میان گذاشت تا با توجه به رضایت هر دو طرف، دیدار سوپرجام به تعویق افتاده و در نیم فصل لیگ برتر بیستم که تاریخ آن نامشخص است برگزار شود.

البته این رفتار جدید سازمان لیگ باعث تعجب همگان شده چون معمولا این سازمان در چند وقت اخیر، تاریخ برگزاری بازیهای مختلفش را حتی در دوران کرونا هم تغییر نمی داد و دیدید که مثلا سپاهان سه بر صفر مقابل پرسپولیس در اصفهان بازنده شد تا حتی استقلال هم دو سال پیش تقاضای تعویق سوپرجام هم داشت اما سازمان لیگ موافقت نکرد واین پرسپولیس بود که سه بر صفر پیروز اعلام شد و جام را به ویترین باشگاه برد. البته استقلال پرونده را به دادگاه کاس برد که آنجا هم پس از رد شدن شکایت استقلال در کمیته های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال، دادگاه بین المللی ورزش هم شکایت استقلال را رد کرد تا پرسپولیس برنده قطعی اعلام شود.

1414