پرسپولیسی ها چهارشنبه به مجلس می روند

پرسپولیسی ها چهارشنبه به مجلس می روند

خبرگزاری فوتبالی- پیشکسوتان پرسپولیس به همراه هواداران این تیم روز چهارشنبه به مجلس شورای اسلامی خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، بعد از تجمع هفته گذشته هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس به این مساله واکنش نشان داده و در اتفاقی بی سابقه از سرپرست کانون هواداران استقلال و جمعی از پیشکسوتان این تیم دعوت کرد تا در مجلس حضور پیدا کرده و مشکلات و خواسته های خود را با نمایندگان مردم در میان بگذارند.

پس از برگزاری این جلسه در روز گذشته، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس واکنش های زیادی در فضای مجازی و رسانه ها داشتند و خواستار برگزاری جلسه ای مشابه برای حل مشکلات باشگاه پرسپولیس که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است باشند. 

مشکلات پرسپولیس در سال های گذشته آنچنان زیاد بوده که هواداران این تیم چندین بار در طول فصل گذشته به نشانه اعتراض دست به تجمع مقابل ساختمان وزارت ورزش و باشگاه زدند اما این تجمع ها هیچگاه نتیجه ای برای هواداران این تیم نداشت.

حتی در روزهایی که ایرج عرب توسط وزارت ورزش و بدون تجربه مدیریتی به عنوان سرپرست این باشگاه به جای حمیدرضا گرشاسبی منصوب شد، پس از اینکه هواداران پرسپولیس به عملکرد وی درباره قرارداد برانکو ایوانکوویچ اعتراض کردند و چند روز متوالی خشمگین علیه مدیریت وی صحبت هایی مطرح کردند تا سرمربی محبوبشان بازگردد اما نه تنها برانکو برنگشت و مطالبات وی پرداخت نشد بلکه این مربی را به دلیل وعده های دروغین وادار به شکایت از پرسپولیس کردند.

حال بعد از پیگیرهای پیشکسوتان این باشگاه ،حسین کلانی پیشکسوت صریح اللهجه قرمزها در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد از تمامی پیشکسوتان پرسپولیس می خواهم  تا روز چهارشنبه همراه با هواداران برای پیگیری مشکلات باشگاه به مجلس بروند و در جلسه ای که قرار است با فراکسیون ورزش برگزار شود شرکت کنند تا مشکلات باشگاه پرسپولیس هم مانند رقیب آبی بوش پیگیری شود.

پرسپولیس که باید 29 آذر ماه و در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف خود برود با مشکلا زیادی از جمله مطالبات برانکو ایوانکوویچ روبرو است که اگر در پرداخت آن کوتاهی شود این باشگاه با جریمه های سنگینی مثل کسر ۶ امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین تر از سوی کمیته انضباطی فیفا مواجه خواهد شد.

7655