برناردسکی مانع از پیوستن یک ستاره به یوونتوس شد!

برناردسکی مانع از پیوستن یک ستاره به یوونتوس شد!

خبرگزاری فوتبالی – عدم موافقت برناردسکی با حضور در تیم لیون و کشور فرانسه باعث شده تا جذب حسام عوار توسط یوونتوس منتفی شود.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس یکی از مشتریان جدی حسام عوار، پدیده تیم لیون بود اما نتوانست این بازیکن را به دست آورد زیرا فدریکو برناردسکی که قرار بوده به جای این بازیکن به لیگ فرانسه برود، با این کار مخالفت کرده و به این ترتیب این جا به جایی منتفی اعلام شده است.

طبق گزارش‌هایی که فرانس فوتبال منتشر کرده این بازیکن ۲۲ ساله که آرسنال و یوونتوس را خواهان خود می‌دیده با بیانکونری به توافق هم رسیده بود. یوونتوسی‌ها پیشنهاد قراردادی ۵۰ میلیون یورویی به همراه فدریکو برناردسکی را به تیم لیون داده بودند اما فدریکو برناردسکی به شدت با این پیشنهاد مخالفت و اعلام کرد که حاضر نیست به لیگ فرانسه برود. برناردسکی امروز پس از مدت‌ها مشکل مصدومیت به تمرینات برگشته و در تمرینات یووه حضور پیدا کرده است.

عوار اما از عدم جا به جایی و پیوستن به یوونتوس اصلا ناراضی نیست. او گفته: خوشحالم. اینجا شهر من و باشگاه من است. به حضور در چنین باشگاهی افتخار می‌کنم و انگیزه‌های فراوانی برای فصل جدید دارم. ما یک تصمیم گرفتیم و از ادامه حضور در لیون خوشحالم. آئولاس و جونینیو من را راضی به ماندن کردند.

1101