گزارش روز؛ 5 ماموریت مهم برای بارسلونا در فصل جاری

گزارش روز؛ 5 ماموریت مهم برای بارسلونا در فصل جاری

خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا در ماه‌های پیش رو ۵ ماموریت بسیار مهم دارد.

به گزارش فوتبالی،  اوضاع در بارسلونا خیلی متشنج نیست. فصل به تازگی شروع شده اما ۵ ماموریت مهم برای مدیران بارسا وجود دارد و باید دید آن‌ها می‌توانند این مسئولیت‌ها را به سرانجامی خوب برسانند یا خیر.

تمدید قرارداد ترشتگن
این دروازه‌بان آلمانی هنوز قرارداد خود با بارسلونا را رسما تمدید نکرده است. او با مدیران بارسا بر سر امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۵ به توافق رسیده اما جزئیات هنوز تایید نشده. حقوق ۱۸ میلیون در سال برای او، مشکل اصلی بارسا است.

مسی و جدال با مدیران
همه ماجرای مسی و ناراضی بودن او از هیئت مدیره و مدیران بارسلونا را می‌دانند. عدم حضور بارتومئو در باشگاه در فصل آینده قطعی است اما باید دید رئيس جدید می‌تواند سوپراستار بارسلونا را به ادامه حضور در این تیم مجاب کند یا او به سیتی خواهد رفت.

قرارداد آنسو فاتی
علاوه بر نگرانی در مورد مسی، آینده درخشان آنسو فاتی هم به یک مشکل برای بارسلونا تبدیل شده است. هر چه سن او بیشتر می‌شود پیشنهادات بیشتری برای او ارائه می‌شود. مدیر برنامه او خورخه مندز است که می‌داند چه برنامه‌ای باید برای فاتی داشته باشد. دستمزد او ۱۰ میلیون یورو در سال است اما مدیران بارسلونا قصد دارند بند فسخی بسیار گران در قرارداد او بگنجانند.

خرید اریک گارسیا
عدم امضای قرارداد با گارسیا برای کومان بسیار ناراحت کننده بود. در فصل نقل و انتقالات زمستانی فرصت خوبی برای بارسلونا است تا او را با قیمتی پایین خریداری کند زیرا تنها ۶ ماه از قراردادش با سیتیزن‌ها باقی ماند.

دمبله یا دپای
ادامه حضور دمبله در بارسا کلید اصلی حل ماجرای خرید دپای در فصل نقل و انتقالات بود. تا زمانی که این مهاجم فرانسوی از بارسا جدا نشود، مدیران این تیم نمی‌توانند خرید دپای را نهایی کنند. لیون و بارسلونا می‌توانند مذاکرات را ادامه دهند اما به شرطی که دمبله از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود.

1101