عکس/ کودکی جالب نیمار جونیور در برزیل

عکس/ کودکی جالب نیمار جونیور در برزیل

خبرگزاری فوتبالی - نیمار جونیور کودکی خود را در برزیل سپری کرده است. اولین باشگاه اروپایی او بارسلونا بود که ستاره برزیلی در تابستان 2013 از سانتوس راهی آن شد و پس از 4 سال حضور در جمع آبی و اناری پوشان به پاریسن ژرمن پیوست. نیمار جونیور که همواره حاشیه های زیادی را اطراف خود داشته است، به تازگی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام عکسی از دوران کودکی خود منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، شروع فصل وحشتناکی را داشته است. بازیکن برزیلی نتوانست در اولین بازی لیگ فرانسه به علت ابتلا به ویروس کرونا حضور داشته باشد و در هفته سوم و چهارم به علت اخراج جنجالی مقابل المپیک مارسی غایب بود. همچنین مشخص شده بود که چیزی حدود 35 میلیون یورو مالیات پرداخت نشده در اسپانیا دارد و باید این بدهی را با دولت اسپانیا صاف کند چرا که در غیر این صورت کار به دادگاه کشیده خواهد شد. البته نیمار این روز ها در تیم ملی برزیل عملکرد خوبی دارد و تا حدودی روز های بد را فراموش کرده است.

نیمار با انتشار این عکس از کودکی‌اش در اینستاگرام نوشت:" کودک بودن، زندگی در یک دنیای بازی و کشف جهان‌هایی شگفت انگیز است که فقط یک تخیل پاک قادر به تصور آنهاست. روز کودک مبارک"

1470