بارسلونا در زمستان به سراغ مدافع چلسی می‌رود؟

بارسلونا در زمستان به سراغ مدافع چلسی می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی - با آمدن رونالد کومان به بارسلونا، او به دنبال جذب یک مدافع وسط برای این تیم است. آن‌ها در تابستان اقدام به خرید مدافع وسط نکردند و ممکن است این کار به زمستان موکول شده باشد. گزینه‌های مختلفی پیرامون آبی و اناری ها مطرح شده است. یکی از این گزینه‌ها آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، بوده است اما آنطور که پیداست کومان علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و مطرح شدن این نام پیرامون بارسلونا صرفا توسط رسانه‌ها اتفاق افتاده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که گفته می‌شد بارسلونا ممکن است در ژانویه به سراغ جذب آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی برود، اما به نظر می‌رسد که سران بارسلونا و همچنین رونالد کومان هیچ علاقه‌ای به جذب این بازیکن نداشته باشند. به گفته‌ی روزنامه کاتالانی موندو دپورتیوو، حرف هایی که پیرامون تمایل بارسلونا به جذب مدافع چلسی در روزنامه‌ی آلمانی کیکر مطرح شده بود، بی اساس است و بارسلونا هیچ علاقه‌ای به جذب او ندارد و در زمستان هم پیشنهادی را برای خرید این بازیکن ارائه نخواهد داد.

کومان یک مدافع وسط برای بارسلونا میخواهد.اما بعید به نظر می‌رسد که رودیگر یکی از گزینه‌های آن‌ها باشد چرا که بلوگرانا به جذب اریک گارسیا تمایل بیشتری دارد. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون خط دفاعی بارسلونا خواهد افتاد.

1470