اخراج اسطوره فوتبال آندورا به علت انتقاد از رئیس فدراسیون

اخراج اسطوره فوتبال آندورا به علت انتقاد از رئیس فدراسیون

خبرگزاری فوتبالی - ایلدفونس لیما در حال حاضر بازیکنی با طولانی ترین زمان حضور در تاریخ یک تیم ملی فوتبال است. در حقیقت در روز 17 نوامبر، الدفونس پیراهن تیم ملی آندورا را به تن کرد تا به رکورد 22 سال و 148 روز حضور در تیم ملی کشورش برسد و رکورد ایوان هورتادو اکوادوری را شکست. اما حالا لیما به خاطر انتقاد از فدراسیون از تیم ملی کشورش اخراج شده است.

به گزارش فوتبالی، ایلدفونس 40 ساله همچنان بازی می کند و پیراهن تیم اینتر اسکالدس را در تیم ملی آندورا به تن می کند. حالا او با روسای فدراسیون فوتبال کشورش به مشکل خورده است. لیما رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال در آندورا است. این بازیکن در بیانیه ای از پروتکل های تعیین شده برای کرونا رد فدراسیون فوتبال آندورا انتقاد کرد و همین باعث شده تا از تیم ملی کشورش اخراج شود.

لیما در مصاحبه با ESPN  در این باره گفت:" به من گفتند که کاپیتان تیم ملی نباید از قواعد فدراسیون انتقاد کند. این رفتارشان نه تنها حمله به آزادی بیان بلکه نقض آزادی سازمان ما و بر خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال است چرا که توانایی تصمیم گیری را ندارند. آنها باید این مسئله را از طریق پرونده انضباطی حل می کردند اما پرونده ای در کار نیست. من برای حقوقم می جنگم."

کولدو آلوارز سرمربی آندورا مشکلی برای دعوت لیما ندارد اما مسئولان فدراسیون مخالفت کرده اند.

4125