تغییر اسم عجیب بازیکن سابق بارسلونا: به یاد شخصیت کارتونی «گوکو»!

تغییر اسم عجیب بازیکن سابق بارسلونا: به یاد شخصیت کارتونی «گوکو»!

خبرگزاری فوتبالی - مجموعه کارتون های "دراگون بال" برای خیلی از متولدین دهه 90 میلادی خاص بوده است. شخصیت "گوکو" هواداران زیادی داشت و حالا خوان رامون بازیکن سابق بارسلونای بی در تصمیمی عجیب برای ادای احترام به وی نام خود را به "گوکو" تغییر داد.

به گزارش فوتبالی، خوان رومن در پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:" از خوان به خاطر همه اتفاقاتی که در زندگی ام رخ داده تشکر می کنم. اتفاقات مثبت زیادی رخ داد و درس های خوبی از آن گرفتم اما حالا دیگر من "گوکو" نام دارم. این نام را انتخاب کردم چرا که خودم را با ارزش هایش یکسان می دانم: برتری طلبی، همدلی، عبور از مشکلات. حالا "نور و مثبت اندیشی" را دنبال می کنم. انتظار دارم که به تصمیم من احترام بگذاریم. همیشه در حرکت هستم و به جلو نگاه می کنم. درود بر همگی.

خوان رومن 27 ساله در حال حاضر در تیم میدز لگنیکا در لیگ لهستان توپ می زند اما تجربه حضور در اسپانیول و منچسترسیتی را دارد و در سال 2012 نیز در بارسلونای بی توپ زده است. او در سه سال حضور در بارسا یک فصل قرضی به ویارئال رفت و در تیم بزرگسالان در جام کاتالونیا نیز حضور داشت و در نهایت در سال 2015 به عنوان بازیکن آزاد راهی اسپورتینگ براگا شد.

خوان پس از حضور در تیم هایی نظیر ناسیونال پرتغال، اشلاسک وروتسوا لهستان، لیماسول قبرس، پانتولیکوس یونان حالا به لیگ لهستان رفته و در شش بازی آغازین فصل در تیم میدز سه گل زده و سه پاس گل داده و عملکرد خوبی داشته است. او حالا با نام "گوکو" به دنبال تولد دوباره است.

4125