لیپی: امسال مدعی اصلی قهرمانی در سری آ وجود ندارد

لیپی: امسال مدعی اصلی قهرمانی در سری آ وجود ندارد

خبرگزاری فوتبالی – لیپی در جدیدترین گفت و گوی خود گفته اینتر بهترین تیم در فصل نقل و انتقالات بوده است. او اعتقاد دارد هیچ تیمی مدعی اصلی فتح سری آ نیست.

به گزارش فوتبالی، مارچلو لیپی، سرمربی موفق ایتالیا که با این تیم قهرمان جهان شده باور دارد امسال سری آ چندین مدعی قهرمانی دارد و فاصله بین یوونتوس که ۹ بار پیاپی قهرمان شده با دیگر تیم‌ها از بین رفته. او از ۵ تیم به عنوان مدعی فتح قهرمانی نام می‌برد.

لیپی در گفت و گو با گازتا دلو اسپورت گفته: ناپولی، یوونتوس، آتالانتا، اینتر و لاتزیو تیم‌های مدعی قهرمانی هستند. نمی‌توان تیمی که ۹ بار پیاپی قهرمان لیگ شده را به عنوان مدعی اصلی بدانیم زیرا احساس می‌کنم فاصله یوونتوس و دیگر تیم‌ها از بین رفته است.

یکی از پرکارترین تیم ها در فصل نقل و انتقالات اینتر بوده. تیمی که لیپی اعتقاد دارد از دیگر تیم‌ها بهتر کار کرده است. لیپی درباره فصل نقل و انتقالات گفته:  فکر می‌کنم موفق‌ترین تیم اینتر باشد. آن‌ها یک ترکیب شامل بازیکنان ۲۵ یا ۲۶ ساله تشکیل داده‌اند. مشاهده کرده‌ بودیم که آن‌ها از قانون ۵ تعویض چه سودی می‌برند اما حالا یک مورد دیگر از سود بردن آن‌ها،‌ علی‌رغم اینکه دوست ندارند از این مزیت استفاده کنند این است که اگر بازیکنان کرونا گرفتند آن‌ها جانشینان باکیفیتی دارند.

1101