تمجید هوگو لوریس از پوگبا: او یک رهبر است

تمجید هوگو لوریس از پوگبا: او یک رهبر است

خبرگزاری فوتبالی - هوگو لوریس باور دارد که پل پوگبا، هم تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه، در تساوی 0 - 0 برابر پرتغال در شب گذشته قدرت خود در میدان را به نمایش گذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، ستاره منچستریونایتد پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌های طولانی حالا پس از حدود یک سال دوری به ترکیب فرانسه برگشته و زیاد طول نکشید که بار دیگر  کیفیت خود را در زمین به هم تیمی‌هایش یادآوری کرد. پوگبا در خط هافبک در کنار انگولو کانته و آدرین رابیو بازی را آغاز کرد و 90 دقیقه کامل نیز در میدان حضور داشت. لوریس که از درون دروازه بازی فرانسه را نگاه می‌کرد از عملکرد این بازیکن خوشحال و راضی است. دروازه بان تاتنهام پس از بازی درباره پوگبا به ام سیکس گفت: " او مدام خواهان کسب توپ بود. برتری‌اش را نشان داد. او یک رهبر است و ما این موضوع را حس کردیم. پس از یک سال غیبت حضور او کاملا در میدان و در ترکیب تیم ملی مشخص بود. امروز بسیار خوب بود. "

فرانسه در 5 بازی گذشته خود پیروز میدان شده بود و این اولین بار پس از شکست 0 - 2 برابر ترکیه در ژوئن 2019 بود که آنها نتوانستند دروازه حریفشان را باز کنند. این تساوی بدون گل باعث شد که پرتغال با تفاضل گل بهتر در صدر جدول باقی بماند و فرانسه در رده دوم قرار بگیرد. 

1811