لیگ ملت‌های اروپا؛ توقف بدون گل غول‌ها در یک شب

لیگ ملت‌های اروپا؛ توقف بدون گل غول‌ها در یک شب

خبرگزاری فوتبالی - در ادامه بازی های لیگ ملت های اروپا در هفته‌ی سوم، پرتغال و فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت به تساوی بدون گل رسیدند. از طرفی ایتالیا و لهستان هم در یک بازی دیگر با یکدیگر روبرو شدند که آن‌ها هم بدون گل متوقف شدند تا بازی‌های امشب نسبتا کسل کننده از آب در بیاید.

به گزارش فوتبالی، پرتغال و فرانسه که در فینال یورو 2016 هم به مصاف هم رفته بودند، این بار در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت های اروپا با یکدیگر روبرو شدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. پرتغال که در دور قبلی این رقابت ها قهرمان شده بود، در این فصل از رقابت های لیگ ملت های اروپا به دنبال قهرمانی است. از طرفی کریستیانو رونالدو اهدافی شخصی هم دارد. او می‌خواهد رکورد گل‌های ملی علی دایی را بشکند. پرتغال در این بازی یک گل به ثمر رساند که البته آفساید بود.

در یک بازی دیگر هم ایتالیا به مصاف لهستان رفت که بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. ایتالیا با مانچینی امید زیادی دارد تا به روز های خوب خود باز گردد. آن‌ها در گروه خود صدرنشین هستند و خود را از مدعیان این جام می‌دانند. در هر صورت با این تساوی ها باید دید که ادامه‌ی رقابت‌ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470