کامبک انگلیس، پیروزی یاران مودریچ و تساوی بدون گل هلند

کامبک انگلیس، پیروزی یاران مودریچ و تساوی بدون گل هلند

خبرگزاری فوتبالی - هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت های اروپا در حال برگزاری است و در اولین بازی‌های این هفته، سه شیر ها به پیروزی رسیدند اما هلند به تساوی رضایت داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی انگلیس در ورزشگاه ومبلی مقابل بلژیک کامبک زد. در این بازی ابتدا روملو لوکاکو در دقیقه 16 دروازه سه شیر ها را گشود. اما در دقیقه 39 مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم باز هم این انگلیس بود که بازی را دست داشت و در دقیقه 64 روی پاس تریپیر،  میسون مونت دروازه بلژیک را باز کرد تا کامبک انگلیسی ها کامل شود و سه امیتاز شیرین به حساب آن‌ها واریز گردد.

در دیگر بازی ها کرواسی و سوئد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 1  به نفع کرواسی به پایان رسید. گل اول کروات ها را نیکولا ولاشیچ  در دقیقه 32 به ثمر رساند و گل سوئدی ها هم توسط مارکوس برگ به ثمر رسید. یاران لوکا مودریچ در دقایق پایانی توسط آندری کراماریچ به گل برتری دست یافتند. در این گروه، پرتغال و فرانسه شانس اصلی صعود هستند و کار کرواسی و سوئد بسیار سخت است.

هلند هم که در دوران پس از رونالد کومان به سر می‌برد مقابل بوسنی به تساوی بدون گل رضایت داد. هلند که در دوره‌ی قبلی این رقابت ها نایب قهرمان شده بود، در این دوره با حضور ایتالیا و لهستان کار سختی برای صعود از گروهش دارد.

1470