جوانان بارسلونا چه جایگاهی در تیم رونالد کومان دارند؟

جوانان بارسلونا چه جایگاهی در تیم رونالد کومان دارند؟

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی روزنامه‌ی آ اس، کومان معتقد است که برخی از بازیکنان جوان بارسلونا می‌توانند راهی تیم اصلی شوند و در این فصل مورد استفاده قرار بگیرند. ترینکائو بازیکنی است که قطعا در این فصل بارسلونا در تیم اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی رونالد آرائوخو، خورخه کنکا و کنراد دلا فونته، دیگر بازیکنانی هستند که می‌توانند در تیم اصلی بارسلونا جایگاهی بدست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا، نشان داد که می‌تواند در دوران حضورش در این باشگاه روی جوانان و محصولات آکادمی بارسا حساب باز کرده و از آن‌ها استفاده کند. بارسلونا همه‌ی بازیکنانی را که رونالد کومان در این پنجره‌ی تابستانی مد نظر داشت به خدمت نگرفت و همین مسئله موجب می‌شود که سرمربی هلندی بیشتر به سمت بازیکنان جوان تمایل پیدا کند. آنسو فاتی یکی از موفق ترین محصولات آکادمی بارسلوناست که در فصل 2019/20، هشت گل به ثمر رسانده بود و در این فصل هم در ترکیب بارسا عملکرد خوبی داشته است.

ممفیس دپای و جورجینیو واینالدوم دو تا از اهداف بارسلونا در این تابستان بودند که جذب بارسا نشدند، با این حال بارسلونا بازیکنان جوانی هم دارد که سرمربی هلندی می‌تواند از آن‌ها استفاده کرده و وارد تیم اصلی کند.

1470