حضور بازیکنان سایپا در ایفمارک/ فوتبال دوستانه کادر فنی با کودکان کار

حضور بازیکنان سایپا در ایفمارک/ فوتبال دوستانه کادر فنی با کودکان کار

خبرگزاری فوتبالی- بازیکنان تیم فوتبال سایپا برای پشت‌سرگذاشتن تست‌های پزشکی پیش فصل به ایفمارک رفتند و کادرفنی نیز با کودکان کار فوتبال بازی کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، نارنجی‌پوشان سایپا امروز (یکشنبه، 20 مهرماه) با نظر سرمربی و کادر پزشکی تیم به مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران رفتند تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارند.
ابراهیم صادقی، سرمربی، اعضای کادر فنی و تمامی بازیکنان تیم فوتبال سایپا برای انجام این تست پزشکی در ایفمارک حضور یافتند.

همچنین، به مناسبت روز جهانی کودک، باشگاه سایپا ضمن دعوت از انجمن حامی کودکان کار، رقابت دوستانه‌ای با کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه برگزار کرد.

در این دیدار نمادین و دوستانه که برای ایجاد انگیزه، روحیه و نشاط کودکان کار برگزار شد، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به‌همراه اعضای کادرفنی از جمله پیروز قربانی، کیانوش رحمتی، کاظم برجلو و سایر اعضای فنی، ضمن آموزش اولیه فوتبال، با کودکان کار به انجام مسابقه دوستانه‌ای پرداختند.

مهرداد سراجی، مدیرعامل به همراه مرتضی فراهانی، رئیس هیئت مدیره، مهرداد اسلامی و محمد رحیمی، اعضای هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا و مسئولان انجمن حمایت از کودکان کار در این حرکت فرهنگی حضور داشتند و شاهد رقابت گرم و صمیمانه، کادر فنی تیم فوتبال با کودکان کار بودند.

6641