ژیرو: حضورم در تیم ملی فرانسه با بنزما بهتر می‌شد

ژیرو: حضورم در تیم ملی فرانسه با بنزما بهتر می‌شد

خبرگزاری فوتبالی - الیویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه، هرگونه رقابت بین خودش و کریم بنزما را رد کرده و می‌گوید که او می‌توانست در کنار مهاجم رئال مادرید حضور درخشان‌تری در ترکیب تیم ملی کشورش داشته باشد. 

به گزارش فوتبالی، بنزما از اکتبر 2015 پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن نکرده و ژیرو به مهاجم این تیم تبدیل شده است. او در دیدار برابر اوکراین در روز جمعه به رکورد 100 بازی ملی رسید و موفق شد گل چهل یک و چهل و دومش را نیز برای این تیم به ثمر برساند که بیشتر از هر بازیکن دیگری جز تیری آنری است. غیبت بنزما یکی از مسائل مورد بحث در سال‌های اخیر بوده اما بازیکن چلسی نظر متفاوتی در این باره دارد. او به تی اف وان گفت: " من همیشه کمی مقصر غیبت بنزما در تیم فرانسه شناخته شدم. به نظر بقیه رقابتی وجود داشت که از طرف بعضی افراد به صورت فرضی و بدون پیش زمینه ساخته شده بود. "

ژیرو در واکنش به صحبت بنزما که خودش را به ماشین فرمول وان و او را به ماشین کارتینگ تشبیه کرده بود گفت: " با شناختی که از او دارم این حرف باعث خنده من شد. من هیچ موضعی علیه این حرف ندارم. دوران حرفه‌ای من در تیم ملی فرانسه می‌توانست با بازی در کنار کریم بنزما بسیار بهتر شود. اما هیچکس نمی‌داند واقعا چطور می‌شد. "

1811