در آستانه دربی دلامادونینا؛ بازگشت زلاتان به تمرینات میلان/ ابتلای یانگ به کرونا

در آستانه دربی دلامادونینا؛ بازگشت زلاتان به تمرینات میلان/ ابتلای یانگ به کرونا

خبرگزاری فوتبالی – در آستانه دربی میلان اخبار متفاوتی از دو تیم شهر میلان به گوش می‌رسد. زلاتان به تمرینات میلان اضافه شده اما یانگ به کرونا مبتلا شده و احتمالا دربی را از دست می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، شنبه هفته آینده دو تیم اینتر و میلان در ورزشگاه سن سیرو دربی دلامادونینا را برگزار می‌کنند. هر دو تیم در این فصل با تعدادی کرونایی مواجه شدند. زلاتان آخرین عضو تیم میلان بود که به کرونا مبتلا شد اما به تمرینات این تیم برگشته تا به دربی شهر میلان برسد. طبق خبری گه گازتا دلو اسپورت منتشر کرده زلاتان قرار است در تمرین امروز میلانی‌ها که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود شرکت کند.

در سمت دیگر اما کرونا به جان اینتر افتاده و به تازگی جند نفر از اعضای این تیم را مبتلا کرده است. پیشتر الساندرو باستونی، میلان اشکرینیار، راجا ناینگولان و روبرتو گالیاردینی به کرونا مبتلا شده بودند و حالا هم طبق بیانیه‌ای مشخص شده اشلی یانگ کرونا گرفته و به این ترتیب دربی میلان را از دست خواهد داد.

در بیانیه‌ای که باشگاه اینتر منتشر کرده، نوشته شده: باشگاه اینتر اعلام می‌کند در میان تست‌هایی که روز گذشته در آپیانو جنتیله (زمین تمرین اینتر) گرفته شده تست کرونای اشلی یانگ مثبت از آب در آمده. این بازیکن هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برد.

1101