پایان کار ربیع خواه و پرسپولیس؟

پایان کار ربیع خواه و پرسپولیس؟

خبرگزاری فوتبالی- هافبک دفاعی پرسپولیس که از لیگ شانزدهم در این تیم حضور دارد در لیگ بیستم این تیم را همراهی نمی کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بلاتکلیف ترین بازیکنان پرسپولیس محسن ربیع خواه است. هافبک دفاعی مورد علاقه برانکو که در دوران یحیی گل محمدی چندان فرصت بازی پیدا نکرد و حتی از سفر همراه با پرسپولیس به قطر جا ماند.

سرمربی قرمزها ترجیح داد در این مسابقات به جای ربیع خواه از میلاد سرلک در کنار کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی استفاده کند که این بازیکن هم عملکرد فوق العاده ای داشت. ربیع خواه که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما گفته می شود در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

این هافبک ، که سابقه حضور در تراکتور و صنعت نفت را در کارنامه دارد گفته می شود با پیشنهاد جدی تراکتور و ذوب آهن مواجه شده است و این احتمال وجود دارد به زودی او را با پیراهنی غیر از پرسپولیس در لیگ بیستم ببینیم.

ربیع خواه در پرسپولیس در پست های هافبک دفاعی، دفاع چپ و دفاع وسط بازی می کرد و در زمانی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته بود عصای دست برانکو ایوانکوویچ بود و به همین دلیل از بازیکنان محبوب وی به شمار می رفتت.

با توجه به ترافیک بالای قرمزها در پست هافبک دفاعی و حضور بازیکنانی مانند کمال کامیابی نیا ، احمد نوراللهی، میلاد سرلک و سعید حسین پور جوان محسن ربیع خواه به پایان کارش در پرسپولیس نزدیک می شود.

ربیع خواه در چهار سال حضورش در پرسپولیس چهار قهرمانی لیگ برتر ، یک قهرمانی جام حذفی، یک نایب قهرمانی آسیا ، یک بار حضور در نیمه نهایی آسیا و سه سوپر جام فوتبال ایران را کسب کرد.

7655