تمجید برادران اینزاگی از یکدیگر؛ پیپو: سیمونه بدشانس بود

تمجید برادران اینزاگی از یکدیگر؛ پیپو: سیمونه بدشانس بود

خبرگزاری فوتبالی – دو برادر مشهور ایتالیایی دنیای فوتبال از یکدیگر تمجید کردند و از علاقه به بازگشت به گذشته‌ها گفتند.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی در جریان یک جشنواره ورزشی گفته: من خیلی خوش‌بخت هستم که برادری دارم که یک الگو برای من است. نه تنها در زمین که در بیرون زمین. پیپو در زندگی هم یک برنده است اما شاید همیشه به اندازه‌ای که باید و شاید، شایستگی‌اش دیده نشده. اگر قرار باشد یک گل از گل‌های او را انتخاب کنم، دوست داشتم گلی که در فینال لیگ قهرمانان به ثمر رساند از آن من باشد.

پیپو اینزاگی در ادامه صحبت‌های برادرش گفت: سیمونه در زمینه مصدومیت از من خیلی بدشانس‌تر بود و مصدومیت کمر باعث می‌شد تا او به راحتی تمرین نکند. اگر در فرم خوب بدنی قرار داشت می‌توانست بیشتر از من گل بزند زیرا او از نظر تکنیکی و مهارت فوتبالی از من بهتر بود.

تنها در یک بازی بین تیم ملی ایتالیا و تیم ملی انگلیس در سال ۲۰۰۰ بود که برادران اینزاگی با هم در یک تیم برای ۱۱ دقیقه بازی کردند. در آن بازی ایتالیا با تک گل گتوزو که خود حالا مربی شده، برنده شد.

سیمونه تنها ۳ بای ملی دارد اما پیپو از خاطرات این دو برادر در اردوها می‌گوید. پیپو اینزاگی گفته: خاطره ملاقات با هم در اردوی تیم ملی ایتالیا همیشه در ذهن من باقی مانده. دوست دارم به آن دوران برگردیم و حداقل یک نیمه در کنار هم بازی کنیم. این مسئله باعث خوشحالی پدر و مادرمان هم می‌شود.

1101