عکس/ چهره خندان مسی در تمرینات آرژانتین

عکس/ چهره خندان مسی در تمرینات آرژانتین

خبرگزاری فوتبالی - لیونل مسی در تابستانی که گذشت، حاشیه‌های زیادی داشت. او می‌خواست از بارسلونا جدا شود و به شدت از مدیران بارسلونا عصبانی بود اما در نهایت تصمیمش را عوض کرد و در جمع آبی و اناری پوشان ماندنی شد. این حواشی تمرکز مسی را به هم ریخته بود و او کمتر لبخند می‌زد. اما اکنون لئو مسی در تمرینات تیم ملی آرژانتین بسیار سرحال و خندان به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، اردوی تیم ملی آرژانتین به منظور برگزاری اولین بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برای منطقه آمریکای جنوبی تشکیل شده است. آلبی سلسته اولین بازی خود را با تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی مقابل اکوادور با پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز بدست آورد. اکنون آرژانتین در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 روز سه شنبه به مصاف بولیوی خواهد رفت.

تمرینات تیم ملی آرژانیتن برای این بازی در حال برگزاری است و لیونل مسی با چهره‌ای خندان در آن‌ها حضور دارد. او تاکنون به همراه آرژانتین نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند و همواره در فینال‌های بزرگ شکست خورده است. با توجه به شرایط سنی لیونل مسی، او همراه با تیم ملی آرژانتین، تورنومنت های زیادی را پیش رو نخواهد داشت و باید دید که عملکردش چگونه خواهد بود.

1470