پیام راموس پس از پیروزی اسپانیا مقابل سوئیس

پیام راموس پس از پیروزی اسپانیا مقابل سوئیس

خبرگزاری فوتبالی - اسپانیا با تک گل اویارزابال، مهاجم 23 ساله سوسیه داد، مقابل سوئیس پیروز شد که البته داوید دخیا عملکرد درخشانی داشت. لاروخا با این پیروزی با هفت امتیاز صدرنشین گروه ماند. سرجیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، پس از این پیروزی خفیف که با کلین شیت همراه بود پیامی انگیزشی در اینستاگرام خود برای هواداران تیم ملی اسپانیا نوشت.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا با این پیروزی اقتصادی به حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ ملت ها امیدوار شد. در حقیقت از هر گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی خواهد رسید. پرتغال قهرمان اولین دوره لیگ ملت ها شد و حالا انریکه در بازگشت به لاروخا انگیزه بالایی دارد تا جام را بالای سر ببرد. البته نیمه نهایی و فینال لیگ ملت های اروپا 21-2020 یک سال دیگر برگزار می شود.

سرجیو راموس پس پیروزی مقابل سوئیس، اینکه اسپانیا توانسته کلین شیت کند را نکته‌ای مثبت دانست و نگاهی رو به جلو دارد. لاروخا روز سه شنبه در بازی بعدی از لیگ ملت های اروپا به مصاف اوکراین خواهد رفت و یک بازی مهم دیگر خواهد داشت. راموس پس از بازی با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:" یک برد و یک کلین شیت. همه‌ی تمرکز اکنون روی سه‌شنبه است."

1470