بونوچی: با مانچینی غرور ایتالیایی را احیا کردیم

بونوچی: با مانچینی غرور ایتالیایی را احیا کردیم

خبرگزاری فوتبالی - لئوناردو بونوچی، مدافع با سابقه تیم ملی ایتالیا، معتقد است که لاجوردی پوشان با هدایت روبرتو مانچینی اعتبار سابق خود را بدست آورده‌اند و مجددا تبدیل به یکی از بهترین تیم های جهان شده‌اند. ایتالیا در دیدار قبلی خود با نتیجه 6 بر 0 مقابل مولداوی به پیروزی رسید و در دیدار بعدی خود به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، پیروزی 6 بر 0 ایتالیا مقابل مولداوی در یک بازی دوستانه بود اما ایتالیا در چهارچوب لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان خواهد رفت. بونوچی در گفتگو با RAI Sport گفت:"حضور در این تیم فوق العاده است. ما چند روز گذشته آنقدر سخت تمرین کرده ایم که حتی متوجه نبودیم که یک بازی را انجام نداده ایم."

ایتالیا از سپتامبر 2018 بدون شکست بوده است. لئوناردو بونوچی در این باره گفت:" ما از همان ابتدا درمورد آنچه که قصد انجام آن را داشتیم، آگاه بودیم و این سفر را با ایمان کامل به مربی و فوتبالی که می خواهد ارائه دهد، آغاز کردیم. استعداد دستیابی به آن اهداف را داریم ، تجربه‌ای آمیخته با لذت جوانی. این ترکیبی است که به ما اجازه داده تا این حد بالغ شویم و غرور ایتالیایی را احیا کنیم."

1470