بالاخره زمان اولین بازی گرت بیل در تاتنهام مشخص شد

بالاخره زمان اولین بازی گرت بیل در تاتنهام مشخص شد

خبرگزاری فوتبالی - بازگشت گرت بیل به تاتنهام یکی از پرهیاهوترین نقل و انتقالات تابستانی بود. ملی پوش ولزی به صورت قرضی برای یک فصل به شمال لندن برگشت تا به هفت سال حضور در رئال مادرید خاتمه ببخشد.

به گزارش فوتبالی، دوران حضور گرت بیل در رئال مادرید با چهار لیگ قهرمانان اروپا و دو لالیگا به اتمام رسید اما رابطه بدش با زیدان باعث شد تا جایی در رئال مادرید نداشته باشد و مجبور به جدایی شود. او حالا به تاتنهام برگشته است، جایی که در میان هواداران و باشگاه به شدت محبوب است و همین مسئله به او قوت قلب می دهد.

گرت بیل مصدومیت را پشت سر گذاشته است و حالا منتظر اولین بازی خود در بازگشت به تاتنهام است. تلگراف گزارش داده است که بیل اولین بازی خود را در بازگشت به تاتنهام در مقابل وستهام بعد از وقفه بازیهای ملی انجام خواهد داد. گرت از لیست تیم ملی ولز برای بازی دوستانه مقابل انگلیس خط خورد و در لندن به ریکاوری پرداخت.

در حقیقت بیل برای بازی مقابل یونایتد قبل از وقفه بازیهای ملی هم آماده بود اما مورینیو تصمیم گرفت که ریسک نکند. بیل در حالی مقابل وستهام قرار می گیرد که در دوره اولش در تاتنهام خاطرات خوشی را در اپتون پارک داشت. در فوریه 2013 ، او در آخرین لحظات بازی گل پیروزی تاتنهام را مقابل وستهام به ثمر رساند تا بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد. در مجموع بیل شش بازی مقابل وستهام داشته که سه گل به ثمر رسانده است.

4125