تماس آذری با رسول پناه: حاضرم به پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو کمک کنم

تماس آذری با رسول پناه: حاضرم به پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو کمک کنم

خبرگزاری فوتبالی- مدیرعامل فولاد خوزستان در تماس با سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد آمادگی دارد تا در صورت تامین مطالبات مالی برانکو در جهت انتقال این مبلغ به حساب برانکو به این باشگاه کمک کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس که زمان کمی برای پرداخت مطالبات 784 هزار یورویی برانکو دارد روز های پر استرسی را سپری می‌کند و در تلاش است تا پول این مربی را هرچه زودتر به حساب وی واریز کند تا از جریمه های انضباطی فیفا در این پرونده به دور بماند.

سعید آذری مدیرعامل فولاد که قبلا اعلام کرده بود راه انتقال پول به خارج از ایران را بلد است و طبق فرمول خاصی این کار را انجام می دهد، در تماس با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده که به دلیل مسائل ملی حاضر است در راه انتقال پول به حساب برانکو با تجربه ای که دارد به این باشگاه کمک کند. آذری در این گفتگو اعلام کرده که در صورت آماده بودن پول باشگاه می تواند در مدت زمان کمی این پول را به حساب برانکو واریز کند.

آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فوتبالی با تایید این خبر گفت: در صحبتی که با آقایان رغبتی و رسول پناه داشتم  قرار شد بعد از تامین کامل مطالبات برانکو با بنده تماس بگیرند تا زمینه انتقال این مبلغ را به حساب برانکو فراهم کنیم. 

حال باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه پرسپولیس می توانند این پول را فراهم کنند یا نه. باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمان کمی در اختیار دارد و در صورتی که نتواند این پول را پرداخت کند از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد. عده ای از هواداران پرسپولیس امروز با اعتراض به نحوه مدیریت مهدی رسول پناه بابت عدم پرداخت مطالبات برانکو در جلو درب ساختمان این باشگاه تجمع کرده و انتقادات زیادی نسبت به عملکرد مدیران این باشگاه داشتند.

7655