نوراللهی فرمانده تیم اسکوچیچ

نوراللهی فرمانده تیم اسکوچیچ

خبرگزاری فوتبالی- هافبک دفاعی تیم ملی در بازی برابر ازبکستان نشان داد که به دنبال دوران جدیدی از فوتبال خود در تیم ملی ایران است.

به گزارش فوتبالی، احمد نورالهی که در دوران حضور کی روش در تیم ملی فرصت بازی پیدا نمی کرد پس از از حضور مارک ویلموتس او به یکی از مهره های ثابت تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شد، با حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی باز هم یکی از انتخاب های اصلی این مربی کروات برای خط میانی و هافبک دفاعی است.

احمد نوراللهی که آخرین گل تیم ملی در دیدارهای رسمی را تا امروز، برابر تیم ملی عراق و آخرین حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی به ثمر رسانده است، در غیاب نفراتی مثل امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی، احمد یک گزینه بسیار جدی برای فیکس شدن در خط میانی تیم ملی به شمار می‌رود. او در این مسابقه نشان داد انگیزه‌های بسیار زیادی برای درخشیدن زیر نظر دراگان اسکوچیچ دارد.

نوراللهی در بازی برابر ازبکستان مانند پرسپولیس فرمانده میانه میدان تیم ملی بود، او در این بازی علاوه بر جنگیدن با هافبک های قلدر ازبک یک پاس خوب به مهدی طارمی همبازی سابقش در پرسپولیس داد تا منجر به ضربه پنالتی برای تیم ملی شود و مهاجم تیم ملی آن را تبدیل به گل دوم تیم ملی کرد.

احمد نوراللهی با این نمایش خوب و تاثیرگذار جای خود را در ترکیب تیم اسکوچیچ تثبیت و همه را به آینده تیم ملی امیدوار کرد. 

7655