خبرگزاری فوتبالی- سبک بازی تیم ملی مقابل ازبکستان، متفاوت با چیزی بود که اسکوچیچ وعدهاش را داده بود.
به گزارش فوتبالی، روزنامه ایرانورزشی در بخشی از تحلیلش از اولین بازی تیم ملی با سرمربی کرواتش، به نکته قابل توجهی اشاره کرده است. اینکه بر خلاف صحبتهای اسکوچیچ، تیم ملی علاقه زیادی به بازی هجومی نداشته است.
به نوشته این روزنامه، اسکوچیچ اکثر دقایق نیمه اول با آرایش 2-4-4 بازی کرد، ولی در دقایقی از بازی چیدمان به 2-1-3-4 تغییر کرد. در واقع هفت بازیکن در دفاع حضور داشتند و حملات تنها با حضور قلیزاده به عنوان هافبک تهاجمی و زوج آزمون و طارمی صورت میگرفت. اسکوچیچ در مصاحبه مفصل ماه گذشته از علاقهاش به سبک فوتبال اسپانیا گفته بود، ولی آنچه در تاشکند دیدیم با فوتبال مالکانه و تهاجمی که وعده داده بود تفاوت داشت و او بیشتر به ضدحملات دل بسته بود.
1984













