صادق محرمی انتخاب اول اسکوچیچ برای دفاع راست؟

صادق محرمی انتخاب اول اسکوچیچ برای دفاع راست؟

خبرگزاری فوتبالی- صادق محرمی در بازی برابر ازبکستان به یک مدافع راست توانمند تبدیل شده بود که هم در فاز دفاعی و هم در زمان حمله به خوبی وظایف خود را در زمین انجام داد.

به گزارش فوتبالی،مدافع سابق پرسپولیس زمانی که در این تیم حضور داشت یک مدافع راست تکنیکی بود که در کارهای تهاجمی حضور بیشتری داشت اما پس از حضور در دینامو زاگرب به واسطه بازی در لیگ این کشور باتجربه تر شد و هم در فاز تهاجمی و هم در فاز دفاعی به بازیکنی توانمند تبدیل شده است.

دراگان اسکوچیچ از آنجایی که لیگ فوتبال کرواسی را زیر نظر دارد، به خوبی از درخشش صادق محرمی مطلع است و به همین خاطر، برای او نقش مهمی در سمت راست خط دفاعی در نظر گرفته است. صادق یکی از بهترین‌های تیم ملی در این نبرد به شمار می‌رفت و بارها با نفوذهای خوبش، خط دفاعی حریف را به دردسر انداخت. به نظر می‌رسد او، انتخاب اول اسکوچیچ برای سمت راست خط دفاعی تیم ملی خواهد بود. چراکه وریا احتمالا به خاطر شرایط خاصی که دارد و رامین رضاییان به خاطر مسائل دیگر، فعلا به این تیم دعوت نشدند و شاید در ادامه راه نیز، این دعوت اتفاق رخ ندهد. صادق باید خودش را برای فیکس‌شدن در دیدارهای حساس تیم ملی آماده کند.

7655