دعای نیمار برای موفقیت برزیل در مقدماتی جام جهانی!

دعای نیمار برای موفقیت برزیل در مقدماتی جام جهانی!

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی برزیل در مراحل مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف رقیبانش خواهد رفت. آن‌ها در دور اول این رقابت ها با نتیجه 5 بر 0 بولیوی را در هم کوبیدند. نیمار در این بازی عملکرد خوبی داشت. هرچند که پایش به گلزنی باز نشد اما دو پاس‌گل داد.

به گزارش فوتبالی، نیمار اکنون با تاثیر خوبی که در پیروزی برزیل مقابل بولیوی داشت تا حدودی توانست شروع فصل پر حاشیه‌ی خود را التیام ببخشید. ستاره برزیلی پاریسن ژرمن شروع فصل وحشتناکی را داشته است. بازیکن برزیلی نتوانست در اولین بازی لیگ فرانسه به علت ابتلا به ویروس کرونا حضور داشته باشد و در هفته سوم و چهارم به علت اخراج جنجالی مقابل المپیک مارسی غایب بود. همچنین مشخص شده بود که چیزی حدود 35 میلیون یورو مالیات پرداخت نشده در اسپانیا دارد و باید این بدهی را با دولت اسپانیا صاف کند چرا که در غیر این صورت کار به دادگاه کشیده خواهد شد. اکنون کم کم نیمار در حال فراموش کردن روز های بد است.

ستاره برزیلی با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به نحوی از خدا خواست تا به آن‌ها در مسیر مقدماتی جام جهانی 2022 کمک کند. او نوشت:"به امید اینکه خداوند ما را حفظ کند."

1470