تبریک مهاجم بارسلونا به ژیرو بابت رسیدن به 100 بازی

تبریک مهاجم بارسلونا به ژیرو بابت رسیدن به 100 بازی

خبرگزاری فوتبالی - الیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی، در تیم ملی فرانسه به رکورد 100 بازی رسید. او پس از اینکه کریم بنزما توسط دیدیه دشان از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد تبدیل به مهاجم اصلی تیم شد و در کنار گریزمان و امباپه همواره در ترکیب خروس‌ها قرار می‌گیرد. ژیرو در جام جهانی 2018 عملکرد جالبی نداشت به طوری که تعداد شوت هایی که او به سمت چهارچوب زده بود، بسیار کم بود و همین مسئله دست‌مایه‌ی طنز شده بود اما در نهایت به همراه فرانسه قهرمان جهان شد.

به گزارش فوتبالی، اولیویه ژیرو در یورو 2016 نیز در ترکیب ثابت تیم ملی فرانسه حضور داشت و به همراه تیم ملی کشورش که میزبان رقابت‌ها نیز بود به فینال آن مسابقات رسید اما در نهایت در فینال دراماتیک آن سال، با نتیجه یک بر صفر مقابل پرتغال شکست خورد و دستش از جام ملی کوتاه ماند. او دو سال بعد به همراه تیم ملی فرانسه به این ناکامی پایان داد و جام جهانی را در روسیه بالای سر برد.

ژیرو از سال 2011 به تیم ملی فرانسه دعوت می‌شود و در 100 بازی، 42 گل به ثمر رسانده است. آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا، به مناسبت رسیدن ژیرو به 100 بازی ملی با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به او تبریک گفت و نوشت:"آقای 100"

1470