لوچسکو: رونالدو مثل مارادوناست و پیرلو می‌تواند گواردیولا یا زیدان باشد

لوچسکو: رونالدو مثل مارادوناست و پیرلو می‌تواند گواردیولا یا زیدان باشد

خبرگزاری فوتبالی - میرچا لوچسکو، سرمربی دیناموکیف، کریستیانو رونالدو را به دیه‌گو مارادونا تشبیه کرده و احساس می‌کند که آندره‌آ پیرلو می‌تواند به سطح زین الدین زیدان یا پپ گواردیولا برسد. 

به گزارش فوتبالی، تیم لوچسکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 21 - 2020 با بارسلونا و یووتوس همگروه شده که مدعی اصلی صعود به مرحله حذفی هستند. آنها باید در برابر دو تیمی قرار بگیرند که دو نفر از بهترین بازیکنان جهان فوتبال را در اختیار دارد و لوچسکو باور دارد که حضور ستاره سابق رئال مادرید برای بازیکنان او نگران کننده خواهد بود. مربی بزرگ رومانیایی به توتواسپرت گفت: " او مانند ماردوناست، در هر تیمی که بازی کند اثر خود را بر جای می‌گذارد. روبرویی با رونالدو همیشه نگران کننده است چون او گلزنی را دوست دارد و عزم خاصی دارد. ما به عنوان یک تیم تلاش می‌کنیم او را محدود کنیم اما مشکل اینجاست که یوونتوس بازیکنان خوب دیگری چون دیبالا و موراتا نیز دارد. "

لوچسکو هدایت 14 تیم مختلف را بر عهده داشته که یکی از آنها تیم برشا در اواسط دهه 1990 میلادی بود. جایی که او به پیرلوی جوان برای اولین بار بازی داد. حالا این دو پس از سالها به عنوان رقیب روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. این مربی اظهار داشت: " من می‌دانستم که پیرلو می‌تواند مربی شود. از این که او مربیگری خود را در یوونتوس آغاز کرد شگفت زده نشدم. این انتخابی ریسکی برای او نبود. باشگاه او را انتخاب کرد و من برایش خوشحالم. او می‌تواند مانند گواردیولا و زیدان شود. آندره‌آ یک فوتبالیست قهرمان بود و به مربی بزرگی تبدیل خواهد شد. "

1811