کاپلو: اینتر مدعی قهرمانی این فصل سری آ است

کاپلو: اینتر مدعی قهرمانی این فصل سری آ است

خبرگزاری فوتبالی - فابیو کاپلو می‌گوید اینتر تیمی است که می‌تواند در این فصل سری آ قهرمان شود و از بازیکنان حاضر در این مسابقات خواست تا مسئولیت پذیری بیشتری برای عدم ابتلا به ویروس کرونا داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ ایتالیا باید توجه و مراقبت بیشتری در رابطه با ویروس کرونا داشته باشند. کاپلو به کوریره دلو اسپرت گفت: " من اطمینان دارم که این فصل در شرایط نرمال به پایان خواهد رسید. اول از همه ما نیاز داریم بفهمیم که کمتر از قبل احتیاط می‌کنیم. وقتی مبتلایان کم شدند ما توجه‌مان را از این ویروس برداشتیم. من به بازیکنان می‌گویم که آنها نیاز دارند بیشتر از هر کس دیگر متمرکز باشند. آنها باید بدانند که این فصل متفاوت است. این به خانواده و نزدیکان آنها هم برمی‌گردد. به یک سال پر از احتیاط نیاز داریم. فکر نمی‌کنم این انتظار زیادی از بازیکنان حرفه‌ای که حقوق حرفه‌ای دریافت می‌کنند باشد. "

قهرمان 9 دوره سری آ باور دارد که باور دارد که شاگردان کونته این توانایی را دارند که به سلطه یوونتوس بر سری آ پایان داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. او اضافه کرد: " آنها تیم قدرتمندی دارند. این یعنی توانایی رقابتشان بسیار بالاست. کونته با توجه به قانون 5 تعویض می‌تواند تیم را تغییر دهد چون دو تعویض اضافه به مربی کمک می‌کند. همه با انرژی بیشتری تمرین خواهند کرد و رضایت و انرژی بیشتری دارند چون می‌دانند که شانس حضورشان در میدان بیشتر است. یوونتوس بازی در برابر ناپولی را انجامنداد و پیرلو باید با مشکل ازدحام مهاجمان دست و پنجه نرم کند. این دو تیم مدعی قهرمانی هستند. یوونتوس در حال سرمایه گذاری روی جوانان و بازسازی خود است اما اینتر این طور نیست. "

1811