فدراسیون فوتبال سوئیس: اشتباه شده؛ شکیری کرونا ندارد!

فدراسیون فوتبال سوئیس: اشتباه شده؛ شکیری کرونا ندارد!

خبرگزاری فوتبالی – فدراسیون فوتبال سوئیس در بیانیه ای اعلام کرده پاسخ تست کرونای شکیری به اشتباه مثبت بوده و او کرونا ندارد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش اعلام شد تست کرونای ژردان شکیری، مهاجم تیم لیورپول مثبت است و این بازیکن به کووید ۱۹ مبتلا شده اما حالا با بیانیه‌ای که فدراسیون فوتبال سوئیس منتشر کرده مشخص شده این تست به اشتباه مثبت اعلام شده است.

در بیانیه فدراسیون فوتبال سوئیس که در سایت رسمی این سازمان منتشر شده آمده: فدراسیون فوتبال سوئیس امروز پاسخ تست‌‌های کرونای بازیکنان را که دیروز گرفته شده، دریافت کرده است. تنها مانوئل آکانجی به کرونا مبتلا شده. تمام تست‌های دیگر شامل تست ژردان شکیری هم منفی است و هیچ کس جز آکانجی کرونا ندارد.

در ادامه این بیانیه امده است: آکانجی هم هم اکنون هیچ علامتی ندارد اما قرنطینه شده و درمان برای او آغاز شده است. تمام اعضای تیم ملی سوئیس امروز به اسپانیا می‌روند تا روز شنبه بازی خودمان را در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برگزار کنیم. حالا با وجود منفی بودن تست کرونای شکیری، مسئولین بهداشت و سلامتی یوفا باید تصمیم بگیرند که او می‌تواند در بازی روز شنبه حضور داشته باشد یا خیر. در حال حاضر کسی از تصمیم چیزی نمی داند اما شکیری به همراه تیم به اسپانیا خواهد رفت.

1101