سرمربی تیم ملی انگلیس خطاب به بازیکنان: اینجا را به سیرک تبدیل نکنید!

سرمربی تیم ملی انگلیس خطاب به بازیکنان: اینجا را به سیرک تبدیل نکنید!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم انگلیسی از قانون شکنی بازیکنان به شدت عصبانی است.

به گزارش فوتبالی، بن چیلول، جیدون سانچو و تامی آبراهام به دلیل حضور در میمهانی و شکستن قوانین قرنطنیه در ترکیب امشب تیم ملی انگلیس در دیدار تدارکاتی امشب مقابل ولز قرار نخواهند داشت و در کنار فیل فودن و میسون گرین وود از پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس به دلایل انضباطی باز ماندند.

گرت ساوت‌گیت در این زمینه گفته: باید متوجه شویم که چنین مسائلی روی تیم تاثیر می‌گذارد. روی انرژی و زمانی که برای مدیریت آن صرف می‌کنیم هم تاثیر می‌گذارد. به این ترتیب زمانی که باید صرف آماده‌سازی شود را باید برای حل این مشکل کرد و از هدف دورمان می‌کند. شما به محیطی برای بازیکنان نیاز دارید که فشار از این سیرکی که در فضای اطراف تیم ایجاد شده بیشتر نشود.

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه افزود: بازیکنان همین حالا اشتباهشان را قبول کرده‌اند. آن‌ها قوانین را شکسته‌اند و باید به شدت مراقب رفتار بازیکنان خارج از اردو باشم. ما مشکلی در زمین کووید ۱۹ داریم و باید مطمئن باشیم بازیکنانی که به جمع ما می‌آیند با کمترین ریسک ابتلا مواجهع باشند. بنابراین باید بازیکنان را کنترل کنیم. از آن‌ها تست گرفته می‌شود و ما باید مراقب علائم بیشتر باشیم. آن‌ها بازی امشب را از دست می‌دهند و اگر قادر نباشند تا روز جمعه به اردو اضافه شوند بازی مقابل بلژیک را هم از دست می‌دهند.  چند روز تعطیلی؟ مطمئن نیستم که آن‌ها چنین چیزی را بخواهند زیرا فرصت بازی برای تیم ملی انگلیس را از دست می‌دهند.

1101