رضایت انریکه از عملکرد ترائوره: ۲ نفر را برای مهار او می‌گذارند!

رضایت انریکه از عملکرد ترائوره: ۲ نفر را برای مهار او می‌گذارند!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از تساوی ۰-۰ مقابل پرتغال اعلام کرد از عملکرد شاگردانش مخصوصا آداما ترائوره بسیار راضی است.

به گزارش فوتبالی، لوئیس انریکه پس از تساوی بدون گل مقابل پرتغال درباره اولین بازی ملی آداما ترائوره گفته: ترائوره در ناب‌ترین و بهترین فرم خود قرار داشت و ما او را اینگونه می‌خواهیم. او قابلیت گذشتن از بازیکن حریف را دارد و پاس فوق‌العاده‌ای هم در یک صحنه به دنی اولمو داد که گل نشد. حریفان قادر نخواهند بود چنین بازیکنی را متوقف کنند و از ۲ بازیکن برای مهار او استفاده می‌کنند.

انریکه درباره بازی گفت: در نیمه اول و ۳۰ دقیقه ابتدایی فوق‌العاده بودیم. هم با توپ و هم بدون توپ. عالی پرس کردیم. در نیمه دوم اوضاع بهتر هم بهتر شد. از ریتم تیم راضی بود. بابت برخورد توپ به تیرک آزار دیدیدم اما نمی‌توانستم آن جور که می‌خواهم این صحنه‌ها را مدیریت کنم.

انریکه در ادامه گفت: عدم حضور آنسو فاتی؟ او برای بارسا اخیرا زیاد بازی کرد. امروز قرار بود او به زمین برود اما مجبور بودم تغییراتی در ترکیب ایجاد کنم. تعویض رگیلون؟ مسئله‌ای جدی نبود. یک مشکل کوچک بود و باید دید او فردا (امروز) با مشکل از خواب بلند می‌شود یا خیر.

1101