رونمایی نیمار از خالکوبی جدیدش؛ هیولای طبیعت!

رونمایی نیمار از خالکوبی جدیدش؛ هیولای طبیعت!

خبرگزاری فوتبالی - نیمار جونیور که همواره حاشیه های زیادی را اطراف خود داشته است، به تازگی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از خالکوبی جدید خود رونمایی کرده است. نیمار این تتو را بالای سینه‌ی خود زده است که به معنای غول یا هیولای طبیعت است.

به گزارش فوتبالی، نیمار، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، شروع فصل وحشتناکی را داشته است. بازیکن برزیلی نتوانست در اولین بازی لیگ فرانسه به علت ابتلا به ویروس کرونا حضور داشته باشد و در هفته سوم و چهارم به علت اخراج جنجالی مقابل المپیک مارسی غایب بود. همچنین مشخص شده بود که چیزی حدود 35 میلیون یورو مالیات پرداخت نشده در اسپانیا دارد و باید این بدهی را با دولت اسپانیا صاف کند چرا که در غیر این صورت کار به دادگاه کشیده خواهد شد. 

ستاره برزیلی اکنون از خالکوبی جدید خود رونمایی کرده است. او بالای سینه‌ی خود تتویی به زبان پرتغالی زده است. نیمار این عکس را از خود در حساب‌ شخصی‌اش در اینساگرام منتشر کرد تا از خالکوبی جدید خود که به زبان پرتغالی نوشته GIGANTE POR NATUREZA رونمایی کرده باشد. این نوشته به معنای هیولای طبیعت یا غول طبیعت است و به نظر می‌رسد که ستاره برزیلی خود را هیولای طبیعت و موجودات می‌داند. باید دید که روند فوتبالی نیمار به چه شکلی پیش خواهد رفت.

1470