مقاومت تیرک دروازه اسپانیا مقابل رونالدو و پرتغال؛ جشنواره گل ایتالیا و فرانسه

مقاومت تیرک دروازه اسپانیا مقابل رونالدو و پرتغال؛ جشنواره گل ایتالیا و فرانسه

خبرگزاری فوتبالی - وقفه بازیهای ملی در شب چهارشنبه با بازیهای دوستانه آغاز شد. یکی از جذاب ترین بازیهای دوستانه مربوط به پرتغال و اسپانیا بود که هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند اما بازی بدون گل به پایان رسید. کریستیانو رونالدو نیز در گلزنی ناکام ماند تا همچنان اختلاف هشت امتیازی خود را با علی دایی حفظ کند. باید دید که ستاره پرتغالی در دو بازی آینده تیم ملی کشورش می تواند گل بزند یا نه. در این بازی هم رونالدو یک موقعیت به تیرک زد و هم یک پاس طلایی دیگر داد که ضربه رناتو سانچز باز هم به تیرک خورد تا کپا با خوش شانسی کلین شیت کند.

به گزارش فوتبالی، بازی آلمان و ترکیه هم البته با تساوی به اتمام رسید اما این بازی بر خلاف بازی اسپانیا و پرتغال، شش گل داشت. درکسلر، نویهاوس و والدشمیت برای تیم ملی آلمان گلزنی کردند در حالی که کارامان، کاراکا و توفان برای تیم ملی ترکیه گلزنی کردند. بدین ترتیب تقابل ژرمن ها و ترک ها با تساوی به اتمام رسید.

البته بازی ایتالیا و مولداوی هم شش گل داشت اما تمام گلها سهم یک تیم بود یعنی تیم مانچینی. لاجوردی پوشان در این بازی با گلهای الشعراوی (دو بار)، براردی، پوسماک (گل به خودی)، کاپوتو و کریستانته به پیروزی رسیدند. از سویی تیم ملی هلند در اولین بازی با هدایت دی بوئر با نتیجه یک بر صفر با پنالتی رائول خیمنز، مهاجم ولورهمپتون مقابل مکزیک شکست خورد. تیم ملی فرانسه هم پیروزی پرگلی را در مقابل اوکراینی به دست آورد که بحران کرونا بخش قابل توجهی از بازیکنانش را گرفته است. فرانسوی ها با نتیجه هفت بر یک پیروز شدند که ژیرو دبل کرد، کاماوینگا، امباپه، گریزمان و تولیسو هر کدام یک گل به ثمر رساندند و میکولنکو گل به خودی زد. سیهانکوف هم برای اوکراین گل زد.

تیم ملی کرواسی هم در مقابل سوئیس با نتیجه دو بر یک پیروز شد که پاشالیچ و برکالو برای نایب قهرمان جام جهانی گل زدند و گاورانوویچ هم تک گل سوئیس را به ثبت رساند.

4125