دو زنی که آمار فروش پیراهن‌هایشان از همه بازیکنان مرد منچستریونایتد بیشتر است!

دو زنی که آمار فروش پیراهن‌هایشان از همه بازیکنان مرد منچستریونایتد بیشتر است!

خبرگزاری فوتبالی - توبین هیث و کریستن پرس، دو ستاره تیم زنان آمریکا پرفروش ترین پیراهن های باشگاه منچستریونایتد را از زمان انتقال به شیاطین سرخ در ماه سپتامبر داشته اند. آمار فروش پیراهن این دو خیلی بیشتر از بازیکنان مرد است. در حقیقت در سه روز اول ارائه پیراهنشان، فروش این لباس ها از همه بازیکنان مرد منچستریونایتد بیشتر بوده است.

به گزارش فوتبالی، هیث و پرس هر دو تا کنون دو بار قهرمان جام جهانی شده اند که در ماه سپتامبر با قراردادی یکساله از پورتلد تورنز و اوتا رویالز به تیم منچستریونایتد ملحق شدند. این دو ستاره جدیدترین ستارگانی بوده اند که زندگی در آمریکا را با حضور در لیگ فوتبال زنان انگلیس عوض کردند.

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، دیگر ستارگان آمریکا هم راهی انگلیس شدند. سم مویس و رز لاول راهی منچسترسیتی شدند، الکس مورگان ستاره سرشناس هم با تاتنهام قرارداد بست. چلسی که مدافع عنوان قهرمانی است هم پرنیل هاردر کاپیتان تیم ملی دانمارک را با مبلغ 300 هزار یورو خرید، بازیکنی که بهترین بازیکن فصل فوتبال اروپا هم شد.

نکته جالب این جاست که فروش پیراهن هیث و پرس از ستارگان مرد منچستریونایتد همچون دخیا، پوگبا، برونو فرناندز و رشفورد بیشتر بوده است. در حال حاضر آمریکا در بالاترین سطح فوتبال زنان قرار دارد که از هشت جام جهانی اخیر چهار تا از آنها شامل دو تای اخیر را به دست آورده اند.

هیث یک هافبک هجومی تکنیکی است و پرس که در پست مهاجم بازی می کند هر دو اولین بازی خود را در شیاطین سرخ در پیروزی دو بر صفر مقابل برایتون داشتند و خوش درخشیدند.

4125