بهترین مدافع سری آ: هرگز کثیف نبوده‌ام و کثیف نخواهم شد!

بهترین مدافع سری آ: هرگز کثیف نبوده‌ام و کثیف نخواهم شد!

خبرگزاری فوتبالی - استفان ده فری، مدافع هلندی اینتر، که به عنوان بهترین مدافع فصل 2019/20 سری آ ایتالیا انتخاب شد، معتقد است که هیچ‌گاه به شیوه‌ای کثیف بازی نکرده و هرگز به دنبال ارائه‌ی بازی کثیف نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، دفری در سال 2018 از لاتزیو راهی اینتر شد و به پیشرفت خود در این تیم ادامه داد. او که 28 سال دارد در فصل 2019/20 به عنوان بهترین مدافع لیگ ایتالیا انتخاب شد. ده فری در گفتگو با Voetbal Primeur گفت:" سازمان دهنده مسابقات بر اساس نحوه بازی شما در طول فصل این تصمیم می گیرد. این افتخار بزرگی است. این تأییدی است برای سطح من در سال گذشته در ایتالیا."

اینتر فصل گذشته پس از یوونتوس در سری آ دوم شد. نراتزوری‌ها تنها یک امتیاز کمتر از یوونتوس بدست آوردند و به همین دلیل دوم شدند. ده فری که به عنوان بهترین مدافع سری آ برگزیده شده، معتقد است که هرگز به سبکی کثیف بازی نکرده و به سمت این سبک هم کشیده نخواهد شد. او در این باره گفت:" من هرگز كثیف نبوده ام. به همین دلیل من واقعاً دوست دارم که باز هم به عنوان بهترین مدافع در سری آ انتخاب شوم. من همه‌ی کار خود را انجام دادم و این باعث افتخار من است."

1470