بارسلونا و تصمیم به کاهش دستمزدها؛ احتمال جدایی بازیکنان وجود دارد؟

بارسلونا و تصمیم به کاهش دستمزدها؛ احتمال جدایی بازیکنان وجود دارد؟

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بارسلونا قصد دارد تا دستمزد بازیکنان و اعضای تیم را کاهش دهد و این مسئله ممکن است باعث جدایی بازیکنان شود.

به گزارش فوتبالی، مشکلات بوجود آمده از کرونا هنوز ادامه دارد و این مسئله روی درآمد بسیاری از باشگاه‌ها تاثیر گذاشته است. باشگاه بارسلونا هم در این زمینه باید خود را با شرایط وفق بدهد و می‌خواهد شرایط افراد استخدام شده را به سود باشگاه تغییر دهد.

از چهارشنبه (امروز) بارسلونا برای هر دپارتمان باشگاه یک مهلت ۱۵ روزه تعیین کرده تا یک نفر را برای حضو در مذاکرات این طرح (کاهش دستمزدها)  معرفی کنند. تقاضای باشگاه پرداخت حقوق ۲۰ روز در ماه است که می‌تواند توسط بازیکنان به استناد قانون کار رد شود و برای اولین بار در تاریخ، ورزشکاران می‌توانند این گونه قرارداد خود را فسخ کنند. در این مسئله احتمال می‌رود که سازمان لالیگا (که باشگاه‌ها را به کاهش دستمزدها تشویق می‌کند) از خروج بازیکنان و فسخ قراردادها جلوگیری نکند زیرا طبق گزارش مارکا در چنین موقعیتی نیست.

طبق یک گزارش منتشر شده دیگر از مارکا، بارسلونا در ماه‌های گذشته به دلیل برگزاری دیدارهای خانگی بدون حضور تماشاگران و کاهش درآمدهای جانبی ۹۷ میلیون یورو ضرر کرده و همچنان به چنین طرح‌هایی روی آورده تا بحران‌های مالی را جبران کند.

در نهایت باید دید بارسلونا چگونه بر این بحران غلبه می‌کند و آیا می‌تواند رضایت بازیکنان را جلب کند یا خیر.

1101