گتوزو میلیک را از ناپولی کنار گذاشت

گتوزو میلیک را از ناپولی کنار گذاشت

خبرگزاری فوتبالی – میلیک از لیست ناپولی خط خورد.

به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو، سرمربی تیم ناپولی روابط صمیمانه ای با میلیک ندارد و به همین دلیل هم این بازیکن در برنامه‌های او برای فصل آتی جایی ندارد. میلیک قرار بود به تیم رم بپیوندد اما به دلیل مصدومیتی که داشت، مدیران رم قانع نشدند تا با او قرارداد امضا کنند. این مسئله اما باعث نشد تا او در جمع شاگردان گتوزو برای فصل آینده جایی داشته باشد.

میلیک هم اکنون در اردوی تیم ملی لهستان قرار دارد اما پس از پایان این اردو به بد ناپل بر نمی‌گردد زیرا در لیست ۲۵ نفره گتوزو برای حضور در لیگ قهرمانان و سری آ جایی ندارد و به این ترتیب اگر بخواهد برای ناپولی بازی کند باید منتظر عدم خرید مهاجم توسط گتوزو در ژانویه و فصل نقل و انتقالات زمستانی صبر کند تا شاید آن زمان به لیست ناپولی اضافه شود.

خبر حذف میلیک از لیست ناپولی را رسانه کوریره دلا اسپورت منتشر کرده. این رسانه نوشته فرناندو یورنته و کلوین مالکویت برخلاف میلیک در لیست حضور دارند و یم توانند برای ناپولی بازی کنند.

میلیک در ۲۶ بازی خود در فصل گذشته برای آبی‌پوشان شهر ناپل توانست ۱۱ گل به ثمر برساند. او در ۵ بازی ناپولی در لیگ قهرمانان هم ۳ گل زد اما با این آمار نتوانست نظر گتوزو را برای ادامه همکاری جلب کند.

1101