پرسپولیس همچنان معاون حقوقی ندارد

پرسپولیس همچنان معاون حقوقی ندارد

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی قرمزها دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر با اشاره به نبود معاون حقوقی در باشگاه پرسپولیس از مدیران این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل محمدی در گفت و گو با محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پرده از یک واقعیت تلخ برداشت و گفت باشگاه پرسپولیس معاون حقوقی ندارد. باشگاهی بزرگی مانند پرسپولیس با میلیون ها هوادار که هر روز درگیر یک ماجرا و پرونده حقوقی می شود و بازیکنش را چند ساعت قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا محروم می کنند، هنوز معاون حقوقی ندارد.

حال سوال اینجاست آیا واقعا الان پرسپولیس با توجه به پرونده هایی که علیه اش در فیفا و ای اف سی مطرح شده است نیاز به حقوقدانان قوی و زبده ورزشی ندارد که مراقب ترفندهای النصر و شیطنت های کنفدراسیون فوتبال آسیا باشند.؟

گفته می شود در حال حاضر و بعد از مشکلاتی که برای معاون حقوقی سابق باشگاه پرسپولیس پیش آمد دو نفر از کارمندان این باشگاه و زیر نطر مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مسائل و پرونده های حقوقی باشگاه را اداره می کنند و در برخی امور بین الملل هم از امیرحسینی مسئول روابط بین الملل باشگاه هم استفاده می شود.

باید دید باشگاه پرسپولیس و در راس آن مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست این باشگاه بعد از انتقاداتی که در چند روز گذشته به دلیل ضعف در مسائل حقوقی صورت گرفت و یحیی گل محمدی هم به آن اشاره کردچه زمانی به فکر معاون حقوقی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

7655