ثبت تصاویر دعوای دخیا با شاو توسط دوربین‌های کنار زمین

ثبت تصاویر دعوای دخیا با شاو توسط دوربین‌های کنار زمین

خبرگزاری فوتبالی - تصاویر ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، پس از یکی از گل‌های تاتنهام در پیروزی 1 - 6 این تیم بر سر لوک شاو فریاد می‌کشد. 

به گزارش فوتبالی، یونایتد این هفته با 6 گل برابر تاتنهام در اولدترافورد شکست خورد و فشارها روی اوله گونار سولشر که برای خروج تیمش از بحران تلاش می‎کند رو به افزایش است. زمانی که انتونی مارسیال به دلیل درگیری با اریک لاملا از زمین بازی اخراج شد شرایط برای شیاطین سرخ بسیار سخت شد اما دخیا از نقشی که شاو در گل چهارم تاتنهام داشت بسیار عصبانی بود. زمانی که سرژ اوریه در بال راست توپ را به دست آورد شاو در پست خودش در محوطه جریمه بود و به دقت از لاملا و هیونگ مین مواظبت می‌کرد. با این حال هری کین در بیرون از محوطه منتظر توپ بود و دخیا به شاو هشدار داد که به ستاره تیم ملی انگلیس نزدیک شود و فریاد زد: " نه لوک! نه لوک! بدو! "

با این حال شاو به هشدار دروازه‌بان تیمش توجه نکرد و این فضا را برای سون فراهم کرد که وارد شود و پاس گل اوریه را وارد دروازه کند. زمانی که توپ وارد دروازه شد دخیا به سمت شاو رفت و با عصبانیت فریاد زد: " چه مشکلی داری لعنتی؟ "

1811