چالهان‌اوغلو و دوناروما به زودی با میلان تمدید می‌کنند

چالهان‌اوغلو و دوناروما به زودی با میلان تمدید می‌کنند

خبرگزاری فوتبالی – ۲ بازیکن تیم میلان به نام‌های چالهان اوغلو و دوناروما به زودی قرارداد خود با روسونری را تمدید می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، باشگاه میلان آماده است تا شرایط تمدید قرارداد جیانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو را بررسی کند.

رسانه کوریره دلو سرا گزارش داده مینو رایولا، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال که حق انتقال دوناروما را در اختیار دارد  قرار است با مدیریت میلان جلسه برگزار کند تا طرفین در خصوص شرایط تمدید قرارداد او بحث کنند. قرارداد دوناروما با میلان در ژوئن ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد.

چالهان اوغلو هم شرایطی مشابه دارد و قراردادش تابستان آینده به اتمام می‌رسد. او فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و به همین دلیل ادامه حضورش برای میلانی‌ها اهمیت زیادی دارد. این هافبک ترک‌تبار که سال ۲۰۱۷ از بایر لورکوزن به میلان پیوسته علاقه دارد تا در میلان بماند و ادامه خضور او در شهر میلان محتمل به نظر می‌رسد.

میلانی‌ها فصل گذشته را خوب آغاز نکردند اما با نشستن پیولی روی نیمکت میلان و اضافه شدن زلاتان ابراهیموویچ توانستند سهمیه لیگ اروپا را کسب کنند. به همین دلیل مدیران میلان که به تازگی قرارداد زلاتان را تمیدد کرده‌اند می‌خواهند تمام اعضای این تیم را حفظ کنند تا شاید میلان به روزهای اوج خود برگردد.

1101