اعلام لیست بازیکنان یوونتوس برای لیگ قهرمانان؛ خدیرا خط خورد

اعلام لیست بازیکنان یوونتوس برای لیگ قهرمانان؛ خدیرا خط خورد

خبرگزاری فوتبالی – سامی خدیرا در لیست تیم یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های اروپایی شب گذشته و پس از پایان نقل و انتقالات لیست بازیکنان خود برای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را مشخص کردند. یوونتوس هم از این قاعده مستثنی نیست و لیست خود برای حضور در رقابت‌های اروپایی را مشخص کرده است که البته در آن نکته‌ای عجیب وجود دارد و آندرا پیرلو تصمیم گرفته سامی خدیرا را از لیست اروپایی یووه خط بزند.

خدیرا در حال حاضر سال آخر قرارداد خود را می‌گذراند و مدیران یووه امیدوارند قراردادش زودتر از موعد مقرر با همکاری او فسخ شود اما این بازیکن آلمانی که ۶ میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد می‌خواهد تا پایان قراردادش در تورین بماند و در نهایت به صورت رایگان پس از دریافت کامل دستمزدش از جمع یوونتوسی‌ها جدا شود. در هر صورت اما پیرلو او را در لیست بازیکنان اروپایی یوونتوس جا نداده و او در فصل آینده لیگ قهرمانان با پیراهن یووه در میادین حاضر نخواهد شد.

لیست ۲۳ نفره تیم یوونتوس برای لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

شزنی – کیه‌لینی – دی‌لیخت – آرتور – رونالدو – رمزی – موراتا – دیبالا – الکس ساندرو – دنیلو – مک‌کنی – کوادرادو – بونوچی – چرچ – ربیو – دمیرال – بنتانکور – پینزولیو – برناردسکی – فرابوتا – پورتانووا – کولوسفسکی – بوفون

1101