همه چیز درباره دایناسور بامزه آرسنالی‌ها؛ «گانِرزاروس رِکس»

همه چیز درباره دایناسور بامزه آرسنالی‌ها؛ «گانِرزاروس رِکس»

خبرگزاری فوتبالی - ۲ روز پیش اعلام شد عروسک خاطره‌انگیز آرسنالی‌ها به دلیل مشکلات مالی مربوط به کرونا دیگر در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، سه سال پیش از آغاز عصر ونگر در آرسنال، مدیران این تیم لندنی فراخوانی برای طراحی یک مسکات (عروسکی که همواره سمبل خوش شانسی است و کنار زمین به تهییج تماشاگران می‌پردازد) می‌دهند و ماحصل آن انتخاب نقاشی پیتر لول یازده ساله بود.

دایناسوری بامزه که نامش «گانرزانوس» یا با ترجمه بامزه فارسی‌اش «توپچیاروس» نام داشت. گانرزانوس در جشن عروسی پیتر لول هم شرکت می‌کند. پیتر حالا دیگر در حال به پایان رساندن دهه پنجم زندگی‌اش است اما همیشه این مسکات را فرزند خود می‌داند و او را با نام کاملش «گانرزاروس رکس» خطاب می‌کند. پیتر گفته: خودم و تمام خاندانم آرسنالی بودیم و این هواداری در خون ما جریان داشت.


برای بیست و هفت سال  جری کای داخل این لباس قرار گرفت و لحظه لحظه غم و شادی را کنار هواداران مزه می‌کند. جری حتی عروسی برادرش را هم از دست می‌دهد تا روز بازی کنار آرسنال باشد.

دستمزد او بیشترین دستمزد برای یک مسکات در انگلیس که البته به دلیل مشکلات کرونا توسط باشگاه آرسنال قطع می‌شود. مسئولین آرسنال اعلام کردند تا زمان بازگشایی ورزشگاه‌ها دیگر نیازی به حضور گانرزاروس نیست.

حالا وقت حمایت از این نماد بود. اوزیل اعلام کرد حاضر است وظیفه پرداخت دستمزد او را بر عهده بگیرد، دی‌رون به آتالانتا پیشنهاد داد او را استخدام کنند، باتشوایی طعنه می‌زد این رسمش نیست و در نهایت سویا او را به شوخی خرید؛ بامزه‌ترین جا به جایی تاریخ فوتبال و انتقال یک دایناسور!

1101